dinsdag 5 december 2017

Kerstster...

Hallo allemaal...allereerst Adriana welkom op mijn Blog..superleuk!
Deze keer ben ik bezig geweest met de ster van DDBD, ik wou er ook graag een krans op doen, zo'n mal heb ik helaas niet dus ben ik bij Action geweest en heb deze leuke krans gekocht, ik heb er alles afgehaald zodat alleen de krans overbleef..


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Krans van Action
Ster DDBD 470.713.116
Plaatje is van Pion
Stempel EC 0099
Dessin papier van Craft Sensations CR 0237/15A1( Classic Vintage)
Creatables LRO 244/ LRO 286 en LRO 491










 http://de-egel.blogspot.nl/2017/11/november-challenge-46.html
Ik heb gekozen voor Bellen/kerstboom/ster
http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2017/11/nieuwe-challenge-bij-knutsels-en.html
https://www.facebook.com/groups/280116102155415/
(Vintage and More)
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2017/11/challenge-40-alles-geht-mit-marianne.html
(zevende kaartje)
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2017/12/anmacreatief-challenge-75-december-2017.html


16 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Dat ziet er geweldig uit!

groetjes van Ank

Margreet zei

Wat een prachtige ster met dat corrugated cardboard, Suzan. En wat een goed idee om zo aan je krans te komen. Het is een prachtexemplaar geworden.
Bedankt dat je meedoet met de AnMaCreatief challenge.
xxx Margreet

Jacqueline (Sjakkie) zei

Prachtig! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
Groetjes van Jacqueline

Femminde zei

Wat een super leuk idee Suzan!! Zo'n mooi effect!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie ster heb je gemaakt, lief met dat door de krans omlijstte nostalgische plaatje Suzan. Ik houd hier van :)
Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

GerJanne zei

Het is een hele mooie ster! Leuk, he,om te maken?
Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel en van K&K.
GerJanne

Cards en Box bij Lady M zei

Heel mooi gedaan het ziet er prachtig uit groetjes maartje

Joke de Wit zei

Prachtig gemaakt Suzanne.Gr.Joke

Rosina zei

Heel mooi deze sterkaart Suzan..en je hebt er een prachtige krans opgemaakt...

groetjes en een fijne dinsdag
Rosina

Ellen zei

Soms moet je een beetje creatief zijn! Wat een mooi resultaat, toppie!

groetjes, Ellen

Dr Sonia S V zei

WOW this is so pretty...love the design and the beautiful vintage feel to it
Cheers
Dr Sonia

Jacqueline zei

Mooi Suzan
groetjes Jacqueline

Aniet zei

Geweldig idee Suzan,erg leuk geworden
groetjes van Aniet

Enny zei

Wat een prachtige sterrenkaart, heel mooi met die krans ! Groetjes, Enny

Monique zei

Hoi Suzan, ik was nog helemaal niet bij je langs geweest...
Maar je hebt een prachtige kerstster gemaakt. Super gedaan!
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Hermien zei

Een echte klassieker in kraft Suzan, heel mooi gemaakt.
Bedankt voor je deelname bij K&K.

Groetjes Hermien