zaterdag 18 maart 2017

NOOR! Sketch Challenge 11

Hallo allemaal...allereerst wil ik Mariska welkom heten op mijn blog, wat leuk! Nog even en ik zit op 200 volgers, dat zou geweldig zijn!
Dit keer heb ik een kaartje gemaakt met de sketch van Noor, het plaatje/foto is van Nellie Snellen.
Vond het zo'n lieve foto...dan denk ik altijd wie zouden dat zijn??En hoe oud zijn die nu??


Ik heb de volgende Materialen gebruikt:
Mal 6002/0632
Papier PK 9143

Plaatje NEVI 045-Mother's-Fathers day
Stempel EWS 2207

http://noortje-design.blogspot.nl/2017/03/sketch-challenge-11.html

10 opmerkingen:

Wies zei

Prachtige kaart heb je met de sketch gemaakt Suzan.De roze bloemen en veertjes passen heel mooi bij het DP.
En wat leuk dat je bijna op 200 volgers zit.
Groetjes, Wies

Diny zei

Wat een leuke kaart....prachtige mal heb je gebruikt!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

mooie kaart heb je met de sketch gemaakt
groetjes ellen

Trijntje zei

Prachtige kaart Suzan. Mooi de mal in het kraft. Mooi plaatje. Leuk zijn de roze bloemen. Alles past erg leuk bij elkaar.Groeten Trijntje

Eri zei

Een prachtige kaart! Leuke mal en plaatje!
Groetjes, Eri

!neke zei

Hele mooie kaart !!!!
Plaatje is echt sprekend !

groeten Ineke

Rosina zei

Prachtig kaartje Suzan...wat een leuk vintage plaatje erop..en schitterende stansjes erop

groetjes
Rosina

Ans Gilbert zei

Hoi Suzan,
hele mooi kaart heb je gemaakt, leuk de combinatie van papier en bloemen en het plaatje is echt heel leuk!
groetjes,
Ans

Hetty zei

Mooie kaart heb je gemaakt.
De grote mal is schitterend en het plaatje past er erg mooi bij.
Groetjes Hetty

Ellen zei

Mooi geheel heb je ervan gemaakt! Ik vind 'm super!

groetjes, Ellen