donderdag 24 december 2015

Kerstkaart week 52

Hallo allemaal...omdat we het einde van het jaar naderen wou ik toch nog een verloting houden....vind het geweldig dat ik al 161 volgers heb....had ik echt nooit verwacht!! Om dat te vieren verloot ik een leuke stempel, als je deze wilt winnen wordt dan nog even volger van mijn blog(als je dat nog niet bent), en plaats de Candy op je eigen Blog,laat een leuke reactie hieronder achter en op 31-12-2015 om uiterlijk 12 uur laat ik weten wie hem gewonnen heeft! 


Dan is het nu tijd voor mijn kaartje voor week 52!
http://52weekstochristmas.blogspot.nl/
Ik heb de volgende materialen gebruikt: 
Plaatje is en Snoesje 3 dhm 041
Borduurpatroontje komt uit Hobbydols 76; Jenine meets Yvonne
Creatables LRO 380
Stempel; CS 0854

Ook wil ik het kaartje laten meedoen bij " Ons Borduurkaartenblog" Kerst in niet- traditionele kleuren!
http://www.borduurkaartenblog.blogspot.nl/2015/12/challenge-26-kerst-in-niet-
tradionele.html
http://fadengrafik-challenge.blogspot.nl/2015/12/87th-challenge-advent-advent-advent.html

25 opmerkingen:

Diny zei

Hallo Suzan,
Wat heb je de laatste tijd weer prachtige kaarten laten zien....ook deze is heel erg mooi! Leuk met de ster die hangt te bengelen! Ik was een tijdje afwezig wegens onze vakantie naar Australie......maar we zijn weer terug en ik kom zeker weer regelmatig langs hoor....al zal het met de feestdagen wel wat minder zijn overal.
Ook doe ik graag met de verloting mee van de prachtige stempels van Joy.
Ik zet de foto in mijn sidebar.
Hele fijne feestdagen en tot blogs!
Groetjes Diny

Rosina zei

Een heel mooi kerstkaartje Suzan, wat past het borduurtje en het lieve snoesje leuk bij elkaar...SCHITTEREND!!
En ik doe heel graag mee met je verloting...hele leuke stempel is dat...
ook gefeliciteerd met zoveel volgers...leuk is dat hé..
Ik zet zometeen de candy in mijn sidebar

groetjes en hele fijne kerstdagen
Rosina

Lia zei

Wat een mooi borduurwerk! Je hebt de kleuren perfect gekozen.
Fijne Kerstdagen!
Lia, DT 52WTC

Wil Frutsel zei

Prachtige kaart Suzanna, en heel lief dat je zo net voor de kerst een candy weggeeft!!
Hele warme en knusse kerstdagen voor jou en je familie!!
xx Wilma

Je@net zei

Wat een leuke kaart, Suzan. En ook zo'n mooi bijpassend borduursel erbij. Erg mooi gedaan, joh.
En met de verloting doe ik graag mee. Wat een leuke stempel is dat.
Jij ook fijne kerstdagen gewenst. Geniet ervan!

Anita van Merode zei

Prachtige geborduurde kaart Suzan.
Dat zijn inderdaad heerlijk veel volgers.
Leuk dat jee prijs weg geeft doe graag mee.
Ga hem nu in de sidebar plaatsen.
Fijne feestdagen gewenst.
Groetjes Anita

Chantal zei

Wat een mooie kaart, schitterend geborduurd.
Leuk dat je een prijsje weggeeft.
Fijne feestdagen.
Groetjes, Chantal S

Lil zei

Mooie kerstkaart en fijne dagen.
Groetjes Lil DT lid WTC

Lenie zei

Hallo Suzan
Wat een prachtige kerstkaart, mooi patroon ook.
Bedankt voor je deelname bij Ons Borduurkaartenblog.
Groeten Lenie

Ans Gilbert zei

Hoi Suzan,
wat heb je een prachtige kaart gemaakt, mooi geborduurd en erg leuk afgewerkt,
wens je hele gezellige kerstdagen,
groetjes,
Ans

Hetty zei

Super leuke kerstkaart heb je gemaakt Suzan.
Zo lekker niet traditioneel !!!!
Groetjes Hetty

Trijntje zei

Hou Suzan wat een prachtige kaart. Wat een mooie kleurencombi. Mooi patroon. Alles past perfect. Dit is een heel leuk Snoesje. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Gefeliciteerd met je onderstaande kaart die in de top 3 is gekomen? Fijne feestdagen. Ik zet de candy nog op mijn blog hoor. Groeten Trijntje

Epie zei

Mooie snoesjeskerstkaart Suzan met
een prachtig borduurtje erop wwooww.
Fijne feestdagen met allen die je lief zijn xx
Groetjes van Epie

GerJanne zei

Ha Suzan,
nu hoop ik toch dat het gelukt is. Ik heb me aangemeld als volger, amar zie je berichtjes nooit. Ik heb je toegevoegd aan de lijst met favo blogs, maar nog niest te zien. Nu heb ik weer een poging gedaan en wacht af of het nu lukt.
Je kaartje is heel gaaf! En de stempels ook, dus ik doe graag mee!
Fijne dagen!
GerJanne

Marja zei

Wat een leuke kaart ,erg mooi geborduurd!
Leuk dat je een candy weg geeft zet hem op mijn blog.
Fijne dagen.
Groetjes Marja.

Creanita60.blogspot.nl zei

Leuke kaart Suzan! Vandaag ben je hier mee de dagknaller bij MD.
En wat een leuke stempelset geef je weg en ik zal hem op mijn blogje zetten.
Fijne feestdagen!
Groetjes Anita

!neke zei

Weer een topper van een kaart !
Wens je fijne dagen en een goed, gezond en creatief 2016.
groeten Ineke

Nancy Soetaert zei

Wat een leuke snoesjeskerstkaart Suzan! Je hebt je kleurtjes voor je borduurtje supermooi uitgekozen!
161 volgers, da's al een hele bende als je die allemaal samen zou zien en horen!... ;-)
Mooie vlinderstempels! Ik heb je candy al op mijn blog gezet!
Fijne feestdagen en laat ons in 2016 maar verder genieten van al je mooie kaartjes!
nancy

Monia - Monika Jakubowska zei

Merry Christmas to you and all your loved family and friends :)

cheiro urgia zei

You made an interesting card with this unusual colour combination, the star and pearls make nice embellishments alongside the cute little kid. Thanks for joining the Fadengrafik Challenge.

Greetings,
Veronika DT

Aniet zei

Hoi Suzan, leuk dat je een candy weggeeft, ik doe graag een gokje
groetjes van Aniet

Valerija zei

Hi Suzanna.
Wonderful card.
Thanks for the chance to win your amazing candy.
Wishing you and your family all the best for 2016.
Groetjes, Valerija

Angelique zei

Wat een superleuke kaart is dit, mooi borduurwerk en wat een gave kleurencombinatie.
Leuk dat je weer een candy gaat weggeven. Ik doe niet mee omdat ik hem meer gun aan de echte stempelaars onder ons.
groetjes Angelique

Tina Z. zei

Hi Suzanna.
This card is beautiful, I love the layout and this star die.
Thanks for the chance to win your great candy.
Happy New Year,
TinA

Sandra zei

wow, what a great card. Thank you so much for joining our challenge.
Hugs
Sandra
(Fadengrafik-challenge blog)