zaterdag 4 juli 2015

Gastdesigner bij Creaine Challenge 50

Deze maand mag ik gastdesigner zijn bij Creaine Challenge, een hele eer vind ik dat!
Een voorbeeldkaartje maken met onderstaande schets, een vlinderkaart!
De digi-stempel moest ingekleurd worden, niet mijn sterkste kant, maar ik heb mijn best gedaan!
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, en ook met deze Challenge meedoen!!
http://creaine-challenges.blogspot.nl/


Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Papier PB 7041 Hello Sweet Baby!/PK 9107 van Don & Daisy
Collectables : Col 1362 Stempel Craft Emotions
Mini butterflies D138 USA

Nu ik toch aan het kleuren ben, wil ik het kaartje ook laten meedoen bij Kleuren met potloden:



14 opmerkingen:

Jacqueline zei

Ik vind dat het inkleuren goed is gelukt, leuk kaartje.
groetjes Jacqueline

Nancy Soetaert zei

ik had je kaartje net al gezien op het creaineblog. Ik vind het een erg mooi en lieflijk kaartje!
En toch heel mooi gekleurd!!!?!!!
lieve groetjes, Nancy

Erica ♥ zei


Ik vind dat zo'n leuke sketch, en je hebt
er een prachtige kaart mee gemaakt ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel}

Rosina zei

Heel mooi kaartje Suzan.met een schitterend ingekleurd stempeltje....en leuk dat je gastdesigner mocht zijn ....ook ik vind dat een hele eer....

groetjes Rosina

Hetty zei

Wat een lief kaartje heb je gemaakt.
Goed gelukt hoor ...
Groetjes Hetty

Je@net zei

Mooie kaart, Suzan. Een erg leuke uitwerking van de schets!

Gina zei

Schitterend kaartje, Suzan en heel mooi ingekleurd! Groetjes, Gina

Misseke zei

Prachtig lief kaartje heb je gemaakt Suzan - supermooi gedaan.

Groetjes,
Misseke

Anoniem zei

Mooi, mooi, mooi Suzan! Je hebt de schets super mooi verwerkt, super leuke digi gekozen en heel mooi ingekleurd :) Gefeliciteerd met jouw gastdesignerschap! Super leuk en dik verdiend :)
Groetjes Chantal

Diny zei

Heel erg mooi Suzan....en wat gaaf dat je gastdesigner mag zijn!
Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Leuk dat je GD mag zijn, je hebt een hele mooie kaart gemaakt en ook het kleuren is je prima gelukt,
groetjes,
Ans

Rimmie zei

Gefeliciteerd met je GD!
Nou er is niets mis met je inkleurtechniek hoor!
Het ziet er prachtig uit! De schets is erg leuk, zal snel eens gaan kijken op hun blog.

Groetjes

Rimmie

carla zei

Een prachtig kaartje.
Dit lieve stempeltje is heel mooi ingekleurd.
Super gedaan.
Bedankt voor je deelname bij Kleuren met Potloden.
Groetjes,
Carla

Crea Astrid zei

Wat een schattige kaart heb je gemaakt voor als gastdesigner bij Creaine.
Leuk dat je ook meedoet met deze kaart bij kleuren met potloden.
Succes.

Groetjes, Astrid.